Ilyen volt 2013

Lehet, hogy egy kicsit megkéstem vele, mégis mostanában a legtöbb honlapom csakis a tavalyi év összefoglalásait láttam. Gondoltam, én is teszek egy próbát a blogon, és összegzem a tavalyi évemet könyvek szempontjából – ez mégis csak egy könyves blog. Szóval átnéztem a 2013-as olvasmányaim listáját és úgy határoztam, három szempont alapján rendezem őket csoportba:

8d52d7b03ffbb3ffbac8be9c98fbf5e7

♥ AZOK A KÖNYVEK, AMIKET ELOLVASTAM

  • Ken Follett: A titánok bukása
  • Ken Follett: A megfagyott világ
  • Bernhard Schlink: A felolvasó
  • Milan Kundera: A lét elviselhetetlen könnyűsége
  • Kazuo Ishiguro: Ne engedj el
  • F. Scott Fitzgerald: Szépek és átkzottak

♥ AZOK A KÖNYVEK, AMIKET FÉLBEHAGYTAM

  • Szabó Magda: Disznótor
  • P.G. Wodehouse: Hölgy a pácban
  • Ernest Hemingway: Akiért a harang szól
  • Virginia Woolf: Orlando
  • Maurice Druon: Az elátkozott királyok III.
  • E. M. Forster: Út Indiába

♥ AZOK A KÖNYVEK, AMIKET MEGSZEREZTEM VAGY MEGKAPTAM

  • Nyáry Krisztián: Így szerettek ők
  • F. Scott Fitzgerald: A nagy Gatsby
  • Fábián Janka: Adél és Alíz
  • Roger Ebert: 100 híres film
  • Salinger: Zabhegyező
Leave a Reply

